Det här är berättelsen om Liquid Death.
27 skäl att hälsa LSAB välkomna till byrån

Vi är stolta över att presentera vårt nya partnerskap med Lantmannaföreningar i Samverkan (LSAB), en paraplyorganisation som samlar 27 fristående lantbutiker över hela Sverige. Under det gångna året har vi redan hunnit med ett omfattande förändringsarbete och också stöttat organisationen med flertalet utbildningar inom sociala medier, kampanjledning och AI.
Nu tar vi samarbetet in i nästa fas med att implementera en ny kommunikativ inriktning som ska lyfta LSAB och butikerna till nya höjder på marknaden. Det strategiska partnerskapet kommer att omfatta en fullserviceleverans där vi, tillsammans med LSAB, fokuserar på att förverkliga organisationens strategi och skapa en ännu starkare position i branschen.
Vi ser med stort engagemang fram emot att hjälpa LSAB att accelerera sin förflyttning och tillväxt. Mer spännande nyheter om detta kommer inom kort!
På bilden står vår projektledare och sociala medie-expert Michelle Hammensjö tillsammans med LSAB´s VD, Mathilde Sörensen.
Fler nyheter
Spela smart när marknadsledaren sätter reglerna.
I den första delen av vår artikelserie tittade vi på hur Gevalia, som marknadsledare, kunde sätta agendan för hela kaffekategorin..
Marknadsledarens privilegium.
När Gevalia på 1980-talet rullade ut sin klassiska kampanj ”När du får oväntat besök” var det inte bara Gevalia de sålde, utan en hel upplevelse..