Vi ser fram emot att stödja Histolab Products i att fortsätta bygga vidare på denna gedigna grund
Sundsbussarna väljer Thorn Creative för att utveckla affären
![](https://thorncreative.se/wp-content/uploads/2024/06/75A9737-1140.jpg)
Under våren fick vi en förfrågan om att bli ny byråpartner för Sundsbussarna och ett samarbetsavtal träffades kort därefter. Det är ett spännande varumärke som berör – lite av en institution i regionen, vilket gör uppdraget extra roligt.
Som ny byråpartner har vi ett helhetsansvar för bolagets kommunikation och stöttar verksamheten med alltifrån varumärkesstrategiska frågor till kommunikationskoncept, kampanjer och annonsering såväl online och offline.
Första kampanjen rullades ut redan i våras i samband med att Sundsbussarna utökade frekvensen över sundet. Utöver det har ett internt varumärkesarbete genomförts, contentplanen utformats och sociala medie-koncept tagits fram.
Inom kort lanseras också en varumärkeskampanj under namnet ”Redig tura för redigt folk”. Håll utkik efter det!
Fler nyheter
Spela smart när marknadsledaren sätter reglerna.
I den första delen av vår artikelserie tittade vi på hur Gevalia, som marknadsledare, kunde sätta agendan för hela kaffekategorin..
Marknadsledarens privilegium.
När Gevalia på 1980-talet rullade ut sin klassiska kampanj ”När du får oväntat besök” var det inte bara Gevalia de sålde, utan en hel upplevelse..