Det här är berättelsen om Liquid Death.
Thorn lanserar nytt koncept för Swedlog

Swedlogs nya koncept för avokadomogning ökar hållbarheten med upp till 10 dagar efter köpdatum och säkerställer en jämn och hög kvalité. Det är på så sätt en lösning med flera nyttor, både ur ett kvalitets- och hållbarhetsperspektiv, så som svinnproblematiken, samt ur ett konsumentperspektiv.
Som en del av projektet genomförde Thorn nyligen en konsumentundersökning, där bl a en av insikterna slår fast just det – att konsumenternas förtroende för avokadons kvalitet är alldeles för låg.
Framåt har vi på Thorn Creative nu fått förtroendet att hjälpa Swedlog, som har ensamrätt på konceptet i Sverige, att lansera det med målet att minska onödigt matsvinn och öka konsumentens trygghet och förtroende för frukten.
Fler nyheter
27 skäl att hälsa LSAB välkomna till byrån
Vi ser fram emot att stödja Histolab Products i att fortsätta bygga vidare på denna gedigna grund
Spela smart när marknadsledaren sätter reglerna.
I den första delen av vår artikelserie tittade vi på hur Gevalia, som marknadsledare, kunde sätta agendan för hela kaffekategorin..