Det är nog ingen som undkommit Barbie-filmens marknadsföring. Oavsett om du älskar, hatar eller..
Thorn lanserar nytt koncept för Swedlog

Swedlogs nya koncept för avokadomogning ökar hållbarheten med upp till 10 dagar efter köpdatum och säkerställer en jämn och hög kvalité. Det är på så sätt en lösning med flera nyttor, både ur ett kvalitets- och hållbarhetsperspektiv, så som svinnproblematiken, samt ur ett konsumentperspektiv.
Som en del av projektet genomförde Thorn nyligen en konsumentundersökning, där bl a en av insikterna slår fast just det – att konsumenternas förtroende för avokadons kvalitet är alldeles för låg.
Framåt har vi på Thorn Creative nu fått förtroendet att hjälpa Swedlog, som har ensamrätt på konceptet i Sverige, att lansera det med målet att minska onödigt matsvinn och öka konsumentens trygghet och förtroende för frukten.
Fler nyheter
Bra reklam bygger på en insikt.
Det här inlägget kommer att handla om ett litet ord med gigantisk betydelse. Insikt.
Interbrands senaste rapport 2022
Vi har gått igenom rapporten och sammanställt de viktigaste slutsatserna.