Vi ser fram emot att stödja Histolab Products i att fortsätta bygga vidare på denna gedigna grund
Thorn lanserar nytt koncept för Swedlog
Swedlogs nya koncept för avokadomogning ökar hållbarheten med upp till 10 dagar efter köpdatum och säkerställer en jämn och hög kvalité. Det är på så sätt en lösning med flera nyttor, både ur ett kvalitets- och hållbarhetsperspektiv, så som svinnproblematiken, samt ur ett konsumentperspektiv.
Som en del av projektet genomförde Thorn nyligen en konsumentundersökning, där bl a en av insikterna slår fast just det – att konsumenternas förtroende för avokadons kvalitet är alldeles för låg.
Framåt har vi på Thorn Creative nu fått förtroendet att hjälpa Swedlog, som har ensamrätt på konceptet i Sverige, att lansera det med målet att minska onödigt matsvinn och öka konsumentens trygghet och förtroende för frukten.
Fler nyheter
Fördjupat samarbete med tech-hubben Hetch
När det kommer till startups och framtids-kittlande affärsidéer är Hetch the mekka of innovation.
Sundsbussarna väljer Thorn Creative för att utveckla affären
Under våren fick vi en förfrågan om att bli ny byråpartner för Sundsbussarna och ett samarbetsavtal träffades kort därefter.