Välkommen tillbaka, Ålgränden

Vi är glada att återigen kunna välkomna Ålgrändens Ost & Deli tillbaka till byrån. Uppdraget är ett helhetsåtagande med fokus på strategisk content marketing och säljdrivande kampanjer. Redan nu har ett nytt sociala medie-koncept samt den nya hemsidan lanserats med uppdaterat innehåll, bl a nya bilder, färger och en varsam re-design.

Thorn Creative har tidigare haft förmånen att skapa identitet och logotype i samband med att Ålgrändens Ost & Deli startade. Att de nu återvänder som kund till byrån är därför extra roligt, och vi ser fram emot att förvalta detta förtroende genom en stark ROI.

Kika gärna in på deras nya hemsida och passa gärna på att boka en magiskt god ost- och vinprovning här.

Registrera dig för vårt nyhetsbrev och ta del av trender, insikter och byrånyheter.

* indicates required

Fler nyheter

Hur Mack blev hela Sveriges bensinmack

Historien om hur alla bensinstationer i Sverige kom att kallas ”mack” illustrerar inte bara ett stycke svensk industrihistoria, utan också ett fascinerande exempel på varumärkesdegeneration.