Vi ser fram emot att stödja Histolab Products i att fortsätta bygga vidare på denna gedigna grund
Välkommen tillbaka, Ålgränden
Vi är glada att återigen kunna välkomna Ålgrändens Ost & Deli tillbaka till byrån. Uppdraget är ett helhetsåtagande med fokus på strategisk content marketing och säljdrivande kampanjer. Redan nu har ett nytt sociala medie-koncept samt den nya hemsidan lanserats med uppdaterat innehåll, bl a nya bilder, färger och en varsam re-design.
Thorn Creative har tidigare haft förmånen att skapa identitet och logotype i samband med att Ålgrändens Ost & Deli startade. Att de nu återvänder som kund till byrån är därför extra roligt, och vi ser fram emot att förvalta detta förtroende genom en stark ROI.
Kika gärna in på deras nya hemsida och passa gärna på att boka en magiskt god ost- och vinprovning här.
Fler nyheter
Spela smart när marknadsledaren sätter reglerna.
I den första delen av vår artikelserie tittade vi på hur Gevalia, som marknadsledare, kunde sätta agendan för hela kaffekategorin..
Marknadsledarens privilegium.
När Gevalia på 1980-talet rullade ut sin klassiska kampanj ”När du får oväntat besök” var det inte bara Gevalia de sålde, utan en hel upplevelse..